تقدیروتشکرمادرشهیدازمریلازارعی+تصویر
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تقدیروتشکرمادرشهیدازمریلازارعی+تصویر
نوشته شده در چهار شنبه 20 فروردين 1393
بازدید : 1690
نویسنده : Mohammad

قدردانی مادر شهیدابراهیم زمانیان ازمریلا زارعی درجشنواره فیلم فجر+عکس

تقدیر مادر شهید از مریلا زارعی

 

مریلا زارعی یکی از بازیگران برگزیده این جشنواره بود. او در مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد گفت: من دختری هستم که سهمم از جنگ فقط پر کردن قلک‌هایی بود که مدرسه به ما
می‌داد و نامه ای به یک رزمنده و هیچ کدام از آنها جز این جمله "جنگ جنگ تا پیروزی" یادم نیست

 وی ابراز کرد: آن موقع نمی‌دانستم چه می‌نویسم و درک نمی‌کردم که آرامش آن روز های من زیر سایه پدر را مدیون خواهران و مادرانی هستم که برادران و پسرانشان در میدان نبرد جلوی دشمن ایستاده اند.

تقدیر مادر شهید از مریلا زارعی

تقدیر مادر شهید از مریلا زارعی

منبع جام جم

 

 



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبارروز , ,
:: برچسب‌ها: مریلازارعی , عکس مریلازارعی , جشنواره فیلم ومریلازارعی ومادرشهید , قدردانی مادرشهید ازمریلازارعی , قدردانی وتشکرمادرشهیدازبازیگرایرانی , عکس های مریلازارعی , صحبت مریلازارعی درجشنواره فیلم فجر , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: